Monday, February 6, 2012

SEKADAR BAYANG BAYANG

Actually aku tak taw mcm mn nk mulakan cerita ni.

Aku ada kwn,and aku kenal dia dr social web..since aku kenal dia,aku rasa semua benda dalam hidup aku berubah --‘ and tahun 2012 ni dah lebih kurang 3 tahun kot ktorg kenal :P kalau aku ada masalah,aku cari dia.kalau aku sedih pn aku cari dia.xtaw kenapa aku selesa ceritakan apa jee masalah aku dan dia selalunya berjaya buat aku calm and cari jalan penyelesaian yg terbaik.thnks kawan J aku sayang kau :D

Tahun pertama kawan semuanya indah.semuanya wangi,semuanya seronok kan?macam tulah ktorg,gaduh manja2 jee..HAHA :D

Seronok bila ingat balik.masing2 cemburu kalau kau or aku text dgn org lain.aku taw kau jles tp kau je taknak ckp kan?gentle konon :P masing2 care for each other,bila kau demam aku suruh makan ubat,bila aku pulak demam.kau uruh aku makan ubat even aku saje je ckp yg aku demam.haha..

kau ingat tak dulu aku selalu bagi quotes kat kau?sbb kau kata kau suka quotes2 yg sweet mcam tu.quotes tu sweet sangat kan?untunglah kalau kau still simpan lg quotes tu J kau tahu tak,aku selalu baca msj kau sebelum tdo.xtaw kenapa..aku rasa happy bila aku baca msj2 kau.mcm ada aura.weh,kau pernah tak rindu aku smpai kau rasa nk nnges?sbb aku menangis bila aku rindu kau L

kau igt tak masa 1st time kau ckp kau syg aku??aku rasa jantung aku mcm nk gugur.bukan stakat gugur,nk tcabut pn ada..masa tu aku tgh tgok wayang dgn family aku,,suddenly fon aku bgetar(vibrate) hee :D kalau hotlink yg text mmg aku hempas fon tu sbb mengacau org tgh tgok movie tp nama yg terpapar ialah nama kau J malangnya mulut aku tak cukup besar nk senyum sampai telinga nk menggambarkan betapa happynya aku waktu tu.haihh.sahabat,aku sayang kau lebih dr mak ayah kau syg kau.trust me :’( aku rindu sgt saat tu..

after that,kita makin rapat..rapat and rapat… keakraban ktorg sbg sahabat shj tak lebih :D mcm pasangan kekasih yg lain,dorg akn berhubung setiap hari tp ktorg selalu berhubung pada hari jumaat,sabtu,ahad or either one :D itu pn dah cukup buat aku.dah cukup bahagia dahh J thnks once more

15june2010.

Aku tunggu kau wish..but fon aku tak berbunyi langsung..hmm?

Kau lupa ke?kau busy kot..yela,hotguy kann J jantung bdebar2..tunggu lagi,tunggu lagi..sabar,sabar.kt facebook semua dah wish.mana kau ni? Dah tdo kot –-‘ huh,,aku buang segala ego and call kau tp tak berjawab.mana kau pergi weyyy! Once again.call lagi,pn tak berjawab..jantung aku berdegup laju..hmm,dah tdo la tuu L sedih sgt waktu tu,,aku harapkan kaulah org pertama wish birthday aku tp ternyata semuanya tinggal angan-angan :’( after a few minutes fon aku vibrate dan nama kau terpapar kt skrin fon.hati aku dah berbunga2 dgn mengharapkan ucapan2 yg manis dr kau tp sangkaan aku jauh.kau just type “yes?’’ betullah kau lupa L

Lepas peristiwa tu,aku kecewa sangat.aku rasaaku bukan org penting dalam hidup kau.since that ktorg dah jarang sgt berhubung.seminggu sekali pn tak.kau sedar tak aku rindukan kau??? Apa yg buat aku sedih sgt bila tgok kau bermesra dgn org lain L that should be me!! Hmm..tiap2 hari bukak page kau,tgok perbualan korg..setiap kali aku bukak,setiap kali itu jugalah airmata aku menitis Cuma kau je xtaw L hmm,,setiap perkataan yg korg tulis tu ibarat menghiris hati aku.keakraban korg aku lihat dr jauh dan ianya amat menyakitkan,huh..kau taw tak aku sedih sgt bila kau ckp kau nk kwen dgn gadis tu pada 14 jun L yg keesokkan harinya birthday aku?kau sedar tak??hmm..ye,mmg kita Cuma kawan je tp aku dpt rasa dlm hati masing2 kita ada weird relationship L malangnya masing2 tak mampu nk meluahkannya.

Aku xde idea mcm mana nk lupakan kau :( my soulmate.aku gagahkan juga cuba melawan arus sekuat yg boleh,,kt page aku pn ada juga ramai jejaka2 yg selama ni aku buta kan mata dgn hanya melihat kau L well,ada seorang jejaka yg bernama aku tak ingat.HAHA.. ktorg kenal selama 1 hari dan terus adakan relationship.untuk pengetahuan korg..aku sekelumit pn xde perasaan kt dia. MAAF AWAK L

Mcm pasangan yg lain,kami pn sama terpaksa membazir duit utk membeli topup setiap hari –-‘ korg panggil boyfriend korg hubby?aku hentam kan saje –-‘ hubby ke hobby ke lantaklah..aku layan jee…ikutkan aje ape rentak dia..hati aku tetap mcm dulu sedikit pn tak terusik dek kasih sayang dia L dia ckp iloveyou,aku balas iloveyoutoo.dia ckp imissyou aku balas imissyoutoo.begitu lah selanjutnya..tujuan aku ada relationship dgn dia hanya untuk melupakan kau dan pada yg sama cuba buat kau cemburu mcm mana kau buat aku cemburu tahap menikam diri –-‘

Satu hari aku Nampak kau online dan kau tegur aku!huh,,rindunya aku kt kau L kalau boleh aku nk luah sepuas-puasnya!!!betapa rindunya aku kt kau L aku harap kau tahu aku masih syg kau L lepas 10 min ktorg berbual lelaki yg konon nye boyfriend aku ni pulak online..habis mati kutu aku –-‘ maka terjadilah pergaduhan antara dorg.yg bf aku ni dok marah aku tak habis2.kata aku itu ini..tp kau backup aku..seboleh2 kau ckp kt dia supaya jgn marah aku.aku tak salah dan sebagainya..kenapa kau baik sangat? :’(



Aku sayang kau :’( lepas peristiwa tu,aku dan kau terlalu jauh.jauh sangat..lama kita tak bertegur.setiap kali aku rindu kau,aku baca semula msj2 kita dulu..kdg2 aku baca msj tu smpai aku tertidur..keindahannya sampai terbawa dalam mimpi J

Bulan 11

Masa ni aku cuti dan aku berada di kuala lumpur bersama cousin aku yg tersayang,myra.tujuan aku kt sini nk teman makcik aku.kesian dia berseorangan sbb suami dia berada di Africa atas urusan kerja.anak dia pulak belajar di kolej dan busy so ktorg la teman makcik aku.

Myra:fiana,fon kau vibrate.

Aku dah tdo waktu tu sbb badan aku rasa tak sihat dan masa tu pulak aku baru lepas terpijak kaca so mmg patutlah aku tdur :/

So bila myra bgtaw fon aq vibrate aq pn cepat2 cari fon aku then aku terlalu terkejut sbb kau miscall aku.tgn aku menggigil dan kaki aku sejuk –-‘

Myra bagi aku kekuatan untuk call kau semula..tarik nafas dan press call –-‘ YA ALLAH..lamanya tak dengar suara kau L

Rasa mcm semua kesakitan hilang bila dgr suara kau.huh khilafnya aku.Ampunkan aku ya Rabbi L

Sahabat,aku harap kau tahu aku bersyukur mempunyai sahabat mcm kau.terima kasih atas segala memori yg telah kita kongsi bersama ~

Bersambung…

shazucchini

No comments:

Post a Comment