Thursday, December 8, 2011

gelora ombak rindu ;)




ASSALAMUALAIKUMM ;)

happy thursday everybodyyyy :D

ni yg excited ni,,aku sure korg dak tgok OMBAK RINDU kan??
haha,,serious sweet okay cerita dia..
even aq tak menangis bagai nak gila pn aq tetap touching jugak sometimes.haha :P
aq tgok cite tu dgn cousin aq..yg tudung merah tuu..hee
cerita dia sedih la sebab semua kesian kt si izzah tu kan?hehe
mcm2 dugaan yg dia hadapi,
kena jual,then kena tutt dgn si hariz gila tak brp nk betul tu,haha
sometimes lawak jugak cerita ni sbb ada beberapa scenes yg kelakar
okay,aku ada cerita yg TERAMAT kelakar yg terjadi kpd diri aku sndri selepas mononton ombak rindu.HAHA..
cmni cerita dia..lepas keluar wyg tu aq nk call mak aq suruh amek ktorg.
time tu la aq xde kdt and at the same time cousin aq tu pn xde kdt!pftt --'
nasib baik ade duit syiling ktorg call guna public.HAHAHA,,
tahun 2011 aku guna public phone.seriously mmg dpt PERHATIAN ramai kt situ,haha
lepas call cousin aq ni pulak tak tahan nk tkucil..adoii..
so dia pn berlari la ke tandas.haha,aku ni still lagi kt public td tunggu duit balance keluar.HAHA.
then lepas tu aq jalann sambil mengira duit kt tgn aku tanpa aq sedari aq msok dlm tandas,
bila da msok aq cari la cousin aq yg peliknye knp ada org LELAKI?
hahahahahaha,,so skrg korg dah boleh agak ape yg terjadi kn?
seriously aq rasa mcm nk gesek je muka kt jalan tar..
MALU WEHHHHHHHHHH!!!
lelaki tu tkejut gila tgok aq tpacak kt situ.
hahahahahahaha
NI SEMUA OMBAK RINDU PUNYA PSL :DDD
tak pasal2 aq yg mabok dilanda ombak rindu --' haha

shazucchini

No comments:

Post a Comment