Wednesday, November 16, 2011

bulan mengambang :D




ASSALAMUALAIKUMM :)

okay,kali ni aku rasa aq nk bg tips cket psl bulan :)
hehe,,
bulan yg aku maksudkn ialah dtg bulan yg berlaku kpd setiap wanita yg sudah baligh.
sorry mmg entry ni agak MEMALUKAN..
tp aku rasa tak perlu kot sbb benda ni semua pihak perlu tahu.
betul tak?
okay,kalau ada jejaka yg segan nk baca entry ni
nonono,takyah segann
sbb suatu hari nnty anda mungkin akan mempunyai seorg isteri or myb anak perempuan..knkn?
anda boleh gunakan tips ni utk isteri dan anak2 dorg yg myb mengalami senggugut or period pain yg teruk mcm aku --'
aku dpt petua ni dr nenek aku act :)
dia ckp,kalau kita kena period pain yg sgt teruk sampai guling2..
pastikan kita minum air suam dgn byk,,kalau setiap hari kita kena minum 8 gelas,time period
minum 8 gelas setengah..HAHA,,
sbb..
kalau kita minum air byk2..so kita akan ke bilik air byk kali.betul tak?
so,kita akn keluarkan darah tu byk kali la cmtu..
atleast kurangla sikit kesakitan yg kita hadapi tuu.
hmm,betul jugak --'
lagi satu,ni dah biasa sgt org buat..
antara simptom period pain ialah sakit pinggang,sakit perut..
so salah satu cara dgn tuam kt bhg pinggang and bhg perut yg sakit tu..
mcm org bersalin tu...
tujuannya utk melancarkan peredaran darah :)
waa,,,nenek aku dah boleh jd DOKTOR :DD
kalau korg nk tahu,aku dah cuba cara ni and ianya teramatlah berkesan.haha
then kalau anda ada cari lain yg lebih berkesan boleh la kongsi :)
almaklumla,ite ni tecik lagi perlukan byk pengetahuan,,haha
mcm pantun ni..
buah cempedak diluar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
sy budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan..
phewww!HAHAHA
tak sia2 ckgu bm aq mengajar :)
:*




shazucchini

No comments:

Post a Comment