Saturday, November 26, 2011

confiuss




ASSALAMUALAIKUMM ;)

heyyyy babyy :)

korg,,apa yang korg selalu buat kalau kepala korg kusut?
nyanyi?luah kt sumone? umm,,
okay,just straight to the point..
aku ni act seorg pelajar dr sekolah tinggi perempuan,melaka (siap sebut penuh2.haha,skety aku leee :P)
and aku dah sekolah kt situ since form 1.dr duduk asrama dah jd outsider,,hee
hmm,skrg ni aq berhadapan dgn dilemma --'
tinggal lagi setahun je aq kt stpm tu and aku terpaksa pindah --'
even rasa berat nk tgglkn kwn2.
bygkan aq kena tgglkan kwn2 yg aq dah kenal since form 1..
terutama siti aida,pipah jamal,nina,farisha,fara yana (4tv2), elisya,nabilah adawiyah,,gie and byk lagi..
weh,aq syg korg wehh :(
yg paling sedih aq kena tinggalkan cikgu2 kt ctu..
terutama dgn ckgu2 yg aq rapat sangatttttt!
mcm PN SARIPAH,PN HAYATI JAAFAR,USTAZAH ZURIYANI and so onn
aku dah rasa mcm mn perasaan bila kita pindah sekolah --'
dengan kejutan budayanya,caranya.hmm
mmg time tu rse cm nk nnges jee --'
so aku harap sgttt yg aku buat keputusan yg betul :(
hopefully,amin ..

shazucchini

No comments:

Post a Comment