Sunday, March 3, 2013

cinta baru

Bismillaahir rahmaanir rahiim. In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.
 As'salamualaikum wrt wb

hiiii readerssssssssssssssss!

alkisahnya pada hari ini pada jam 4.26pg bersamaan dgn 3 mac 2013 munculnya idea utk menulis blog yg setelah sekian lama terbiar berhabuk ;)

sudah 3 bulan dlm tahun 2013.aku sudah mengumpul pelbagai cerita,pelbagai sejarah.pahit manis itu biasa dan masam manis pancaroba sbg seorang gadis unofficially 18 tahun,haha

Alhamdulilah,masih bernyawa.masih menghirup udara segar setiap pg...

cinta baru yg nak dicerita ini sungguh berbeza,berbeda dr cinta kpd sang kekasih,berbeda dr kisah romeo dan juliet mahupun kisah cinta tak berbalas terhadap crush yg heboh di twitter serta media2 sosial pd masa kini namun aku masih tidak ketahui sampai bilakah cinta ini akan berpanjangan...sampai bilakah cinta ini akan bertahan..

Tapi,apa yg aku ketahui pd masa ini cinta ini terlalu mendalam..biar kaki ini berlari mengejar cinta tersebut,aku tak kesah.biar penat lelah menagih cinta tersebut,aku sedikit pn tidak kesah.makin lama,cinta ini makin mendalam dan tertusuk dlm sanubari...fuh

27 feb 2013 genaplah sebulan aku bekerja dibutik terkemuka di Malaysia dan bkerja dgn pereka fesyen terkemuka,siapa tak kenal cik azura the owner of azura couture ;) yes,ia merupakan pengalaman yg tak semua org boleh peroleh.im a lucky girl ;) syukrillah..

check this out,
 baju hitam ni 1st time aku decorate dgn beads..mula2 gigil jugak,kaku tgn,sejukkk..

  baju ni pulak bukan sepenuhnya hasil tangan aku sbb aku cuma menghabiskan shj jahitan manik yg belum siap oleh abg zul.abg yg dah sambung degree so dia terpaksalah berhenti bkerja di butik tersebut :D so inilah hasilnya,cute sgt :)

 baju ni fav aku,nampak cantik sgt :D cantik sgt2 :) haha,




 ini la baju yg mengajar aku jahit lace,haha..alhamdulilah,everything goes well dan boss juga berpuas hati :)


 this is my first wedding dress yg aku bersama cik zura dan kak ekin decorate.haha,semua detail nk kena rapi.starting with the lace,beads and so on.it may looks easy but its not!tp seronok sgt bila tgok pengantin pakai and she looks gorgeous with it!!on that time,semua penat hilang.mungkin ini cinta barangkali :D p/s:credit to azura couture  fb page


this is the second wedding dress.comel kan?kakak yg pakai baju ni comel sgt with the bow on her shoulder and pink beads make this dress looking so sweet and adorable ;)

Inilah dia,cinta baru aku :) 
Tq azura couture fr this wonderful experience,tq atas semua tunjuk ajar,i'll never forget this ;)

oh,one more..kalau ada yg berminat utk menempah baju perkahwinan,dinner or else.as usual,u can catch us at le butik (by appointment only) or just check our butik fb page fr more info! (azura couture)

LOVE,
shazucchini

No comments:

Post a Comment