Friday, November 9, 2012

KAPAL PERSAHABATAN

Bismillaahir rahmaanir rahiim. In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful. As'salamualaikum wrt wb

hi readerss!


well,baru 4 hari spm hati jiwa raga dah bergelorakan?
yeah,thats me yg tak pernah tahan dgn dugaan,dgn cabaran dgn segala2nyaa :(
aku bukan sedih sbb tak dpt jwb soalan.aku sedih sbb aku akan meninggalkan segala-galanya..
kawan2 yg supportive yg menyokong aku setiap kali aku rapuh :'/
ckgu2 yg membina semangat aku setiap kali aku jatuh ;(
makcik kantin yg pggl aku syg,
adik2 yg pggl aku kakak comel setiap kali lalu kt corridor.EH?
pakguard yg bukak kn pintu gate setiap kali aku balik..
pakcik kebun yg menyinarkan kawasan sekolah dgn haruman bunga2..
makcik lab asst yg selalu suruh aku susun kerusi dgn betul..
semuanya akan tggl kenangan selepas ni..


Dear friends,
i hope all of you will read this k..
friends,
tq fr everything yg awk2 semua dah buat utk sy..
bekorban utk sy,,
sy dah terlalu byk susahkan awk2 semua.. i know :(
terimakasih sgt2 atas sokongan dan bantuan serta doa buat saya..
tiada kata yg mampu diucapkan selain terima kasih dan semoga tuhan shj yg membalas semuanya.
kwn2,
i hope our friendship will never ends..
sy tak pernah jumpa kwn2 mcm ni seumur hidup saya..
i do :( 
athirah,nabihah,amy,nadia,effyza,fatin,chiang,eunise,adeline,tan joo sing,felice..
and all my classmates 
i love you guys,,so much..
sorry tak dpt nk tulis semua nama..
but u guys are awesome..
tc after spm,hope we'll meet again 

shazucchini

No comments:

Post a Comment