Thursday, July 28, 2011

this is life...



selama aku hidup,mcm2 aq dah lalui..

perit,getir..

gembira,sedih, SEMUANYA..

*kebanyakkannyaa aku lalui sorg2 :/

sebenarnyea,,aq baru sedar..

yg pengalaman tersebut membuatkan aq lebih kuat..

buat hati aq lebih kental..

*sehinggakan ada org menanya soalan ini kpd aku..

"shaz,kenapa kau dah berubah?kenapa sekarang kau lebih harsh?"

*urkk,,itu membuktikan yg aq berubah kearah negatif* -.-'

entahlah,, im hurt too much and aku rasa selesa bila aku mcm ni..

tak amek kisah psl org,even kalau aq kecewa pn..

aq diam jee..

korg taw tak kenapa aq tak kesah psl org?

sbb bila aq sedih,aq sorg2...ADE ORG KESAH?

ape yg dorg buat,dorg MENGATA aq -.-'

dorg judge aq yg bukan2..

org2 mcm inilah yg buat aq DOWN sgt2 -.-'

sehinggakn aq lebih rela bersendirian..

biarlah,dorg nk ckp aku apa pn..

aq JHT, SEMUANYA akulah!

aku just mampu berdoa agar dorg semua berubah..

tu jee..

sometimes kan.. aku pelik,

kenapa manusia suka judge org berdasarkan tanggapan mereka?

contohnya kalau ada org yg bercakap kasar,,

adalah yg beranggapan bhw budak tu budak JAHAT,,

ada jugak suara sumbang yg menyatakan..

"budak tu bukannya pandai,mmg la perangai dia mcm tu''

AKU DAH PENAT LYN MANUSIA MCM NI -.-'

*tolonglah,jgn judge org..

kita manusia semuaanyaa SAMA

yg membezakn kita hanyalah amalan kita terhadap Allah..

huh :'(

mmg betul,mulut org kita tak boleh tutup

tp kenapa mulut tu selalu buat org SEDIH??

HAPPY ke buat org SEDIH?

tah lah,, selagi dorg happy..

buatlah...

cuma 1 je aq pesan..

aq manusia biasa..yg PASTI akan buat KESILAPAN..

maafkan segala kesilapan dan kekhilafan seorang insan bernama NSF...

CUZ

nobody's perfect

shazucchini

No comments:

Post a Comment